Servis a podpora

Vše nejdůležitější na jednom místě - katalog, dotazy a odpovědi, kontakt servis

  • Katalog s našimi produkty

Chcete-li katalog zaslat v papírové podobě, napište nám prosím na info@adsafe.cz (nezapomeňte uvést adresu kam má být katalog zaslán) a my Vám jej obratem zašleme.

Pokud v seznamu návodů nemůžete nalézt to, co vás zajímá, volejte prosím naší infolinku, rádi vám poradíme.

  • FAQ´s

Jak se mám o svůj trezor starat?

Údržbu trezoru nechte raději na nás. V době záruky je provoz trezoru a jeho zámku bezúdržbový. Po skončení záruky doporučujeme, abyste si u nás objednali alespoň 1x za 3 roky servisní prohlídku, životnost trezoru a jeho komponentů se tím může výrazně prodloužit.

Klíč od trezoru se mi při odemykání zasekává. Mám zámek promazat?

Do zámku v žádném případě nesmíte stříkat olej ani jiné tekutiny, mohlo by dojít k jeho nevratnému poškození. Chod zámku i kliky trezoru dveří musí být plynulý. Zlehka musí jít otočit klíčem i klikou. V opačném případě vždy volejte naší infolinku: +420 722 066 666.

Klíč od trezoru přestal fungovat a nemohu se dostat do trezoru. Co mám dělat?

S největší pravděpodobností je váš klíč poškozený, v žádném případě jej již nepoužívejte, mohlo by dojít k nevratnému poškození zámku. Volejte naší infolinku: +420 722 066 666.

Jak si mohu nechat vyrobit náhradní klíč od mého trezoru?

Náhradní klíč je možno vyrobit pouze podle originálního klíče. Pro další informace volejte naší infolinku: +420 722 066 666.

Mechanický kombinační zámek odemknu vždy až po více pokusech. Co mám dělat?

Změňte kód, kterým zámek odemykáte.

Mám správný kód a nedaří se mi odemknout mechanický kombinační zámek. Co mám dělat?

Zkuste různé varianty vašeho kódu. Například u kódu 10-20-30, zkuste 09-20-30 (varianta I), potom 11-20-30 (varianta II), potom 10-19-30 (varianta III), atd. Podaří-li se vám váš kombinační zámek odemknout jednou z těchto možností, změňte kód, kterým zámek odemykáte.

Jak změním kód na mém mechanickém kombinačním zámku?

Postup pro změnu kódu, naleznete v návodu k obsluze pro mechanický kombinační zámek. Nejste-li si přesto jisti, jak máte postupovat, kontaktujte nás, jsme připravení vám pomoci.

Nemohu odemknout elektronický zámek. Jak mám postupovat?

Nejprve zkuste vyměnit baterii. Důležité upozornění: vždy používejte značkové alkalické baterie! Dále věnujte pozornost zvukovým a světelným signálům zámku a porovnejte je s informacemi uvedenými ve vašem návodu k obsluze.

 

  • KONTAKT SERVIS

+ 420 722 066 666

info@adsafe.cz


Zapomenuté heslo
Zboží k porovnání:0ks
Nahrávám
Mimořádná akce! Zadejte v košíku na www.adsafe.cz kód CHCI10 a získejte slevu 10% na vybrané produkty Rottner,
nebo s kódem BONUS3 slevu 3% na vše ostatní :-).